Followers

Friday, January 01, 2016

kek choc moist

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 5:37 PM 1 ulasan Pautan pada catatan ini
kek choc moist ini dioder last minit oleh kastemer..utk surprise kepada bakal mertuanya..kak syima hantar terus ke rumah mak mertua adik ni..magrib jugaklah baru jumpa rumah..dan terus bagi kek ni..






siapa nak oder kek..0195177937..sms atau wasap kak syima ya..







Sunday, December 20, 2015

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 2:00 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
oder dari kastemer..


terlampau dah penuh,,dgn edible..hingga kena tulis di boardnya..
siapa nk oder..sms atau wasap akak ya..0195177937

kek choc moist

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 1:36 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini

tq kastemer..


kek padang bola..

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 1:21 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
Salam..oder dari kastemer..kek padang bola..
buttercream..dan fondant..






akak tak buatkan bnyak rumput,,mcm tak sedap pulak kan nk makan bnyk buttercream@rumput..

nak oder..0195177937



edible birthday kek

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 12:49 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
Dah lama tak update blog..akak dah malas sungguh2 malas..sejak dua menjak ni..dah tak mampu nak ketuk dan bubuh gambar dalam blog ni..lagi umur meningkat..aktiviti berblog sudah slow..dan macam dah mula nak ditinggalkan..jadi adik adik di luar sana..yg masih muda lagi tu..teruslah berbelong..nnti bila dah umur meningkat dah jadi malas pulak macam akak ni..

hari ini ada la sikit rajin,,nak bubuh gambar kek edible sponge oder dari kastemer..kek ni utk birthday anaknya..
jom kita tengok..

kastemer oder last minit ni..kastemer call kak syima dok pejabat lagi,,
kastemer kata nak esok..demi kerana kesian..
kak syima buat jugak la..

kastemer nak kek edible gambar boboi...Alhamdulillah..dapat juga sediakan
gambar boboi,,masa yang singkat tu..pulak dgn harga yang sangat berpatutan..
semua mampu milik...


nak oder..sila sila sms atau wasap kak syima ya..0195177937



Friday, December 18, 2015

kek choc moist with edible..

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 6:02 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
akak tunjukkan oder dri kastemer choc moist with edible..
wallaaa,,sedapppp...



nak oder...sms atau wasap/call..0195177937

cream puff kastad sedap..

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 5:52 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
mari..mari..siapa nak rasa creampuff kastad yg sangat sedap..lemak uuu..nak oder sms kak syima ya..



                                                                     smsa@ call  0195177937