Followers

Tuesday, September 01, 2015

cream puff

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 9:23 AM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
cream puff..

cream puff oder dari kastemer..tq


puding karemel bekas kecil

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 9:13 AM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
Salam..puding karemel bekas kecil kak syima buat untuk bagi kat anak buat jualan kat sekolah sempena hari lawatan ketua menteri pulau pinang ke sekolah ibrah tg putus..sungai dua..anak dan kawan kawan buat jualan di gerai..

puding ni boleh jugak siapa yang nak buat untuk kenduri kendara..
atau majlis apa apa pun boleh..




sedap..


pek kecik kecik ni tak payah nak potong bagai..just hidang sj kan
ambik la sendiri berapa nak kan..
kalau sedap mau lebih dari 1 bekas ni..


nak oder untuk majlis ..pm 0195177937

kek gula hangus

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 8:53 AM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
oder dari seorang rakan fb..kek gula hangus 2 biji untuk makan makan..lepas tu..respon yang di terima..kek sedap la kak syima..Alhamdulillah..


nak oder 0195177937..

kue pau gebu gebas

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 8:40 AM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
Assalamualaikum..
lamanya tak updet blog..rajin sungguh la akak ni..sibok memanjang..hari ni ambik cuti..sempat pagi ni ketuk2 laptop ni..bila umur pelan meningkat..segala aktiviti telah tertumpu ke hal lain pulak..ingat kematian yang entah bila ..kian dekat..menyebabkan aktiviti berblog di slowkan dan dah jadi kurang berminat..dah tak macam muda2 dulu..

apa2pun tumpang dah bukak laptop ni..akak masukkan juga ya gambar2 kek atau apa juga oder yang akak terima ya..yang kiranya oder ni dah berlalu..

opsss..terlebih dahulu nak bagi tahu..
kue pau gebu ni..kak syima jual n ambik oder ya siapa yang berminat pm na..frozen pun ada..
sedap tau pau ni..boleh beli simpan dalam peti ais..nanti kalau ada tetamu yang mai rumah tak payah nak kalut2 dan gelabah nak jamu apa..
mudah saja..keluar dari peti ais..rehat sebentar bagi hilang frost dia
terus kukus 10 minit..tak payah nak goreng goreng berminyak bagai..dijamin sedap



sedap ..gebu..lembut..



siapa yang berminat nak frozen sila pm ya..0195177937


proses mengukus..
pau ni dah siap kukus 10 minit
kalau siapa yg beli frozen tu..
hanya perlu kukuskan 10 minit sj ya 
setelah keluar dari peti sejuk
emmm..mudah kan..

lupa pulak nak bagi tau..pau ni inti kacang ya..

Friday, August 07, 2015

Pandan layer kek

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 1:48 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
Oder dri sorang adik di kolej matrikulasi..


Tq adik yg mengoder..

Saturday, August 01, 2015

Cream puff utk staf hsbc

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 7:58 AM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
Oder cream puff dri wani dan kawan2nya..tq wanie..8 kotak creampuff..trima ksih daun keladi..wani mesej..bgitau depa semua rindu nk mkn creampuff akak..




Maaf gmbar kurang elok..guna kamera hp...
Cream puff ni sedap..tnpa serbuk penaik..
X ada baking powder atau seumpamanya..mmg sedapp..cubalah..



Sunday, July 26, 2015

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 10:23 AM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
gambar2 oder tertunda..oder yg diterima sebelum ni..


Kastemer nk 100 biji cupkek..n hantr pd anaknya yg belajar di mrsm kepala batas..


Kastemer request masuk kotak mcm ni..disebaBkan stok kotak warna yg sama x ada kat kedai..kak syima terpksa campur Warna kotak..




Cupkek yg belum di hias..mmmm..gebu dan sedappp..