Followers

Sunday, April 13, 2014

biskut mawar aka Ros

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 8:59 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
Assalamualaikum..
tu dia..mai dah..biskut raya sedapp..tak raya pun boleh makan sedap..masuk mulut..lemak2..adunan minyak sapi campur butter asli..memang kesedapannya ketara sangat2..cerita banyak pun tak gunakan..anda kena rasa dan cuba sendiri..bagi peminat peminat tart yang nak rasa..jgn malu dan segan..call kak syima atau sms,,wasap pun boleh..0195177937..tak rasa rugi woooo..orang semua dah makan..
 
oder2 sj..
 
 
 
sedap woooo...
 
lemak,,masin,, manis,,masam...

Thursday, April 10, 2014

yam layer kek

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 11:00 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
 
yam layer kek..
0195177937..kalau nak oder..

pandan layer kek

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 10:55 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
 
pandan layer kek,, nak oder 0195177937
RM 55.00

Bangkok kaya..

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 10:03 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
 
bangkok kaya kek
 
bagi peminat peminat kopi,,,cepat2 mai sini..nak tunjuk kek bangkok kaya..
bawah kek...tengah kaya dan atas coffee..cubalah..
harga semasa RM 35.00 shj..
sedapp..
 
0195177937 

Sunday, April 06, 2014

kek sarang semut..dibuka untuk tempahan..

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 11:18 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
Assalamualaikum..kek yang sedap ..kak syima buka untuk tempahan..
iaitu kek sarang semut..mana nak cari kek sarang semut yang macam orang tua2 dulu2 buat..lembut..sedap..
 

kek sarang semut..yang macam mak mak kita dulu buat..
mana dah nak cari mcm ni di zaman sekarang,,enak sedapp..
 
 
 
sapa2 yang dah teringin dan mengidam lama dah nak makan kek sarang semut  ni..calling2 atau sms kak syima..oder saja..senang..
yang rajin boleh buat sendiri..
kek ni mudah buat..tapi bab nak lekat di acuan tu yang mencabar sikit..
 
cubalah kek sarang semut kak syima,,lembut, gebu,, enak..sedappp..
 
nak oder..0195177937


Wednesday, March 19, 2014

kek coklat moist..

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 8:53 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini


sudah malas nak menulis..tengok gambar sj lah ya..kek coklat moist with ganache oder dari kastemer..tq

Monday, March 17, 2014

tiada kata kata lagi..

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 9:02 AM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
oder dari kastemer..tq...
utk oder 0195177937