Followers

Saturday, May 21, 2016

Cupkek bajet..murah2

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 8:17 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
Sesiapa yg nk oder cupkek bajet..cupkek ni murah dan besar..sila wasap atau mesej akak..0195177937..utk door gift bolh..utk apa sj pun bolh..perasa choc..vanilla dan oren..



Cup kek bajet..sedappp

Thursday, May 19, 2016

Kek hri guru

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 12:02 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
Akak tunjukkan kek hri guru yg dioder olh kastemer..kek ni ..mak yg oder mintk akak hntr ke sekolah anaknya..akak bolh buat pnghtrn..siapa2 nk oder jgn segan2 mesej akak ya..














Monday, May 16, 2016

kek bluebery utk makan makan.

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 5:20 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
 
kek blueberry untuk makan makan..sedap..tpi d├ęcor kelaut..kaya cheese..
 
 
 
lelehan filling blueberry..sekejap sj habis..kanak2 suka ni,,
 
 
 

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 5:12 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
akak jugak dapat oder untuk buat pudding roti dengan kuah kastard..sedap puding roti ni..tunjuk gambar sikit..


 
tak cukup satu Loyang ni kalau makan..dalam bekas biru tu ..adunn telur dan susu..yang akan kita tuang atas roti tu..roti tu kita susun mcm dalam gambar selapis demi selapis..setiap lapis kita tabur kismis hitam..ada yang suka masukkan serbuk kayu manis skit..tapi..akak tak suka bubuh..
kemudian setiap lapis juga kita bubuh butter sikit..
 
 
 
ini gambar pudding roti yang telah siap dibakar..yang ni akak bakar cara steam baked..letak  air bawah nya..supaya masak tak hangit..
 
 
 
ini adalah merupakan kuah kastard yang kita makan bersama pudding roti..
sedappp..mak mertua lalupun tak perasan ni..
 
 

oder cream puff

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 4:58 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
assalamualaikum..apa habaq semua..dlm kemalasan untuk update blog.petang ni akak tunjukkan oder dari kastemer,, oder dari kastemer..
 
 
 
cream puff kastard yang sangat marbeles..oder yg sangat banyak..
siapa nak oder..pm ya..0195177937
 
 
 
 
 

Thursday, May 12, 2016

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 9:06 AM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
Assalamualaikum

Lamanya dah update blog..dah tak ada kerajinan sekarang..antara tuntutn kja..taggjwb sebagai Insan..makhluk Allah..rasa masa dh tinggal tak bnyk mana..rasa nk mgadap komputer pun  rasa mcm dh tak mmpu..lebih baik dibuat keja lain yg lebih berfaedah..
Apa ..apa pun..di ats komuter ni..menuju keutara..melalui hp ni.. akak poskn gambar2 kek2
 yg ada dlm hp..sebb kebnykkan dh terdelete habis..



Ini adalah kek bluebery cheese kek..
Sedap sngt..
 
 
 
blueberry cheese kek..nak oder 0195177937
 
 
 
 
 
 
 




Monday, February 15, 2016

apam gula hangus

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 10:45 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
sedap jugak apam ni..wpun sebelum ni akak tak suka..sekali try dah jadi..ambil resepi dari rakan bloger jugak..nanti akak kongsikan resepi ya..


boleh la buat minum petang..