Followers

Sunday, September 25, 2011

angrybird..

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 10:23 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini



kek span hiasan buttercream..nak oder utk birthday anak anda..tel @ sms 0195177937

faezah oder lagi..

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 10:18 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini

Pandan layer kek ini di oder oleh faezah..utk birthday maknya.. dia tak mau hiasan kelapa rambu ramba atas kek ni..tq faezah


Sunday, September 18, 2011

kek slice yang cantik dan sedap..2

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 1:06 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini




coklat slice ala ala opera














slice buah buahan




















kek slice yang cantik dan sedap

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 12:56 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini




kiwi slice











strawberi slice







Sunday, September 11, 2011

slice kiwi kek untuk rumah terbuka qaisara

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 9:19 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
emm ada cerita kek slice ni..hanya tinggal 2 ketul ni sj..tu pun sbb x cukup nak masuk dalam kotak.. kek ini ku buatkan utk majlis rumah terbuka qaisara balkis..maaf kmah tak pi rumah terbuka pd 10hb


sibok sangat sangat..hanya kek tu sj pengganti diri yg dikirimkan melalui mak ku yg pi ke majlis tu.. terlupa nak ambik gambar kek tu..gambar 2 slice pun jadilah ya...
mesej yg diterima dari qaisara..kek ni sedap la..tq kmah. alhamdulillah sukanya kalau qaisara kata sedap..






lagi cerita kek hari raya..

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 9:08 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini



kek coklat moist ini sebenarnya di oder oleh azwa, rakan fb ku..dia oder awal sebelum raya lagi..tapi sebelum raya tu dok tunggu azwa kontek aku.. x kontek..aku pulak nak kontek azwa x ada no telefon... intenet sebelum raya seminggu tu x dapat..jadi x boleh nak kontek azwa..namun aku buat jgk kek tu kot kot mana tau mlm raya azwa mai ambik mcm yg dijanjikan. Tapi mgkin jgk x ada rezeki azwa dan rezeki aku..lepas raya ka atau malm raya tu baru dapat on fb..dan sampaikan mesej pd azwa..rupanya dia jga x ada no telefon aku..last sekali kek ni ku beri pada jiran sebelah rumah ku yg berbangsa cina bersama sebatang lemang pak teh yg ku beli di Tikam Batu. Jiran sebelah ku..walaupun berlainan bangsa..tapi baik, tiap kali raya cina, dia akan sua kat aku sekotak limau . x ada apa aku nak balas..kek ni dah jadi rezeki dia...

Friday, September 09, 2011

kek carrot cheese ~ oder ~

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 8:18 AM 0 ulasan Pautan pada catatan ini















ketiga tiga kek di atas ni di oder oleh adik ku sendiri..azah. kek carrot cheese yg besar tu utk dijamu pada student dia di kolej matrikulasi kepala batas, yg kecik tu pula..satu utk dibawa ke tabika tempat anak dia satu sebiji lagi untuk makan kat rumah dia..sbb suaminya suka sangat kek carrot cheese ni..




bertungkus lumus la syima buat semalam..mau tak..start membaking pukul 11.00 mlm..pukul 4.oo pagi baru boleh tidor..itupun baru siap decor kek yg besar. kek yg kecik dua dua tu pagi ni la baru decor..nasib baik la siap juga decor kek kecik tu pagi ni..sebelum azah mai ambik tadi. Tq la adikku yg sentiasa oder kek carrot cheese ni..dia kata semua suka sbb sedappp..tq.






Sunday, September 04, 2011

kek kawin zuraini dan nizam

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 6:43 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini







kek ni adik yang menempah tu nak kan kaler gold..harap suka lah


ya..tq kerana mnempah kek kat akak..

Friday, September 02, 2011

kenangan di pagi raya..2011

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 1:09 PM 2 ulasan Pautan pada catatan ini



Thursday, September 01, 2011

kek tempahan..

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 5:20 PM 0 ulasan Pautan pada catatan ini
kek carrot cheese








blueberi cheese kek



kek oren






kek carrot cheese







kek carrot cheese



gambar yg di pamerkan ni adalah semua kek tempahan utk hari raya..



walaupun tak banyak tempahan..tapi penat jugaklah nak membuatnya..