Followers

Sunday, December 20, 2015

edible birthday kek

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 12:49 PM
Dah lama tak update blog..akak dah malas sungguh2 malas..sejak dua menjak ni..dah tak mampu nak ketuk dan bubuh gambar dalam blog ni..lagi umur meningkat..aktiviti berblog sudah slow..dan macam dah mula nak ditinggalkan..jadi adik adik di luar sana..yg masih muda lagi tu..teruslah berbelong..nnti bila dah umur meningkat dah jadi malas pulak macam akak ni..

hari ini ada la sikit rajin,,nak bubuh gambar kek edible sponge oder dari kastemer..kek ni utk birthday anaknya..
jom kita tengok..

kastemer oder last minit ni..kastemer call kak syima dok pejabat lagi,,
kastemer kata nak esok..demi kerana kesian..
kak syima buat jugak la..

kastemer nak kek edible gambar boboi...Alhamdulillah..dapat juga sediakan
gambar boboi,,masa yang singkat tu..pulak dgn harga yang sangat berpatutan..
semua mampu milik...


nak oder..sila sila sms atau wasap kak syima ya..0195177937



0 ulasan: