Followers

Monday, May 13, 2013

carrot walnut cheese kek

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 4:59 PM
Assalamualaikum..entry kali ini..13.5.2013 kak syima dapat oder carrot walnut cheese kek dari kawan wanie HSBC..tq atas oder..



siapa nak oder kek yang sedap ni.. sila contact kak syima ya..0195177937

percayalah..dah bebelas ka berpuluh biji ksyima buat kek ni demi memenuhi tempahan yang diterima..
baru ni ksyima meronda disunway carnival mall..kat bahagian alat elektrik..ish rasanya kak syima dah kena beli alat sagat letrik tu..dah lenguh tangan dok sagat carrot yang keras tu..tpi puas sangat2 dapat sagat carrot ikut cara lama tu..cuma ambik  masa sikit la..kalau alat sagat letrik tu cepat kan..texture kek tu nanti tak tau pulak macam mana..

0 ulasan: