Followers

Sunday, September 14, 2014

...tempahan yang diterima..

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 8:16 AM
kisah kemarin atau semalam..13hb september 2014...letihnya bukan main..banyak sangat kek yang perlu di buat..tidak ada pembantu..sebiji kek kawin 11 x 11 inci.., 5 biji carrot walnut..16 bij cupkek, 60 biji tart buah dan 60 biji tart bluebery..kadang2 rasa mcam dah tak mahu membaking..
malas sampai ke tahap gaban dah ni..maklumkan baking sambil bekerja..dengan stress keja di pejabat..menyebabkn kita malas nak buat..mendekor adalah keja keja seni..kalau otak jem..susah idea nak keluar..lusa ada lgi oder..dan tengah menaip dah ada yg call utk oder carrot walnut nk raya haji.. aduh,..tapi..Alhamdulillah rezeki...
..tapi nak buatnya tu memenatkan.betuah org yg buat full time baking,,.
kita tngok gambar2 kek yg dah hntr pun kt kastemer..
 
ni..ibu duit..bnyk oder..
tpi nak buatnya renyah sungguh..tuhan saja yang tahu..
carrot walnut cheese..rasa dah ratus biji buat ni..ya la sejak tahun 2010 kan..
..siapa2 yang nak belajar sila kontek kak ya..insyaallah tak rugi..
..sedap..
untuk tempahan..0195177937
 


 
ni gambar rentasan dalam carrot walnut cheese..
dah tak ada rasa carrot..bgi yang tak suka carrot la..mmm sedap..
 
ni gambar temphan yg diterima pada hari yg sama ..13hb sept..
hari ni 14hb..sakitnya tapk kaki..kerana berjalan dan berdiri lama kat dapur..


 
kek kawin tema peach..
 


tart bluebery..
 


 
tart buah2an..
 
 ..cupkek  nampk berbalam balam dari tingkap ovenku..


 
 

 
cupkek..maaf la kalau x cantik wahai kastemer..
 
siapa2 nak oder call, sms atau wasap kak syima ya..0195177937..
..ok..jumpa lagi bye.
wassalam..
 
 
 



 
 
 
 


0 ulasan: