Followers

Tuesday, September 01, 2015

kue pau gebu gebas

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 8:40 AM
Assalamualaikum..
lamanya tak updet blog..rajin sungguh la akak ni..sibok memanjang..hari ni ambik cuti..sempat pagi ni ketuk2 laptop ni..bila umur pelan meningkat..segala aktiviti telah tertumpu ke hal lain pulak..ingat kematian yang entah bila ..kian dekat..menyebabkan aktiviti berblog di slowkan dan dah jadi kurang berminat..dah tak macam muda2 dulu..

apa2pun tumpang dah bukak laptop ni..akak masukkan juga ya gambar2 kek atau apa juga oder yang akak terima ya..yang kiranya oder ni dah berlalu..

opsss..terlebih dahulu nak bagi tahu..
kue pau gebu ni..kak syima jual n ambik oder ya siapa yang berminat pm na..frozen pun ada..
sedap tau pau ni..boleh beli simpan dalam peti ais..nanti kalau ada tetamu yang mai rumah tak payah nak kalut2 dan gelabah nak jamu apa..
mudah saja..keluar dari peti ais..rehat sebentar bagi hilang frost dia
terus kukus 10 minit..tak payah nak goreng goreng berminyak bagai..dijamin sedap



sedap ..gebu..lembut..



siapa yang berminat nak frozen sila pm ya..0195177937


proses mengukus..
pau ni dah siap kukus 10 minit
kalau siapa yg beli frozen tu..
hanya perlu kukuskan 10 minit sj ya 
setelah keluar dari peti sejuk
emmm..mudah kan..

lupa pulak nak bagi tau..pau ni inti kacang ya..

0 ulasan: