Followers

Saturday, December 25, 2010

kek Cheese Tiramisu adik punya..

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 12:54 AM


Semalam anak ku yang bongsu darjah 5 merengek menangis.. nak suruh aku buat kek tiramisu..disebabkan dah terlalu letih.. balik kerja kemarin dah pukul 6 baru sampai rumah. lepas tu dok kira nak pi hantar kek tiramisu kat padang serai, kedah ada order.. dah terlampau letih sangat.. aku rejek la permintaan anak aku tu.. nasib baik la kek order tu dah ku buat semalam.. cuma balik kerja nak icing sj.. supaya lagi sedap.. icing dgn fresh cream lagi..





Balik hantar kek order tu dia menangis lagi nak kek..mata pun dah tak larat nak buka tapi aku buat jugak la..gambar atas tu.. kek tiramisu yg ku buat utk anak ku .. icing tu anak aku buat sendiri..comot comot sikit..gambar tu dia yang ambik .. percubaan pertama tu..sekejap ja kek tu dah habis.. tak sampai sehari.. tiramisu memang la sedap.. mewah rasa kopi, cheese, freshcream.. nyum nyum.. bestnya.. tak rugi aku buat.. kejap di habis dimakan anak ku..

0 ulasan: