Followers

Friday, December 31, 2010

Ni Sifu sifu yang ajar syima buat kek...

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 8:34 AM
ni belajar kek slice..




bersama sifu najah..



cikgu yus yang dok sembunyi belakang tu..kek tingkat2 soft fondant lagi..nak oder call syima ya..0195177937


kelas tart..inasaly..tpi sifu lina tak mahu bergambar...


Ni aku belajar buat cupcake.. ni sifu lynn Hassan. jauh ke sungai buluh syima p..nasib baikla mr hubby sudi bawak kan..

ada lagi sifu sifu yang lain yang sya tak ambil gambar..suzana raman, chef zubaidah, chef khairi, chef asma puchong, rani changlun..dah chef chef lain di baking akedemi....


Kelas kak Leeza.. enot artis tu pun belajar jgk. Enot bagi tau dia baru habis shooting gambar hantu.. ceria jugak ada enot,dia tak berenti bercakap sebab nak hilang mengantuk.


Ni sifu syima yang ajar buat kek coklat dan bunga atas kek Coklat tu.. ni la kak Leeza dari Leezahomebakery.. sungguh sungguh kak Leeza ajar yang tudung biru tu kawan syima



Ni sifu yang mula ajar aku buat kek, kek Cheese.. Chef Noraini. Kek ni la yang banyak dapat tempahan. Tq Chef.



0 ulasan: