Followers

Tuesday, January 11, 2011

kematian akibat didera..

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 9:58 AM
Hari ni.. tak sanggup aku nak baca surat khabar.. berita depan dan ada gambar sekali.. kanak kanak mati di dera..apalah dosa kanak kanak tu.. geram betul..aku tak sanggup nak tengok.. hanya baca tajuk tu.. dan kulipat balik surat khabar tu balik.. biar aku tak baca langsung surat khabar hari ni pun tak pa.. sedih.. tak sanggup.. dengar kawan baca sikit.. katanya mak tiri dia yang dera hingga mati.. aku doakan mak tiri dia dapat balasan yang setimpal.. kalau boleh dera dia macam tu biar dia mati.. geram!! Sedih..kanak kanak tu, dia tak berdaya nak melawan.. ada lagi kisah mak tiri, ingatka mak tiri dah semua baik baik belaka.. mana pi bapak dia.. sayang bini sampai tak ambik berat hal anak ka..geram! geram! anak tu amanah Allah..kalau tak mau bagi kat aku.. perempuan pulak tu..comey.

Satu lagi..jiran jiran tolong la prihatin.. kalau dengar ada kanak kanak atau jiran kena dera ka atau ibu, atau bapak kena dera ka.. buat la laporan kpd pihak yang berkuasa..

1 ulasan:

KAK nORLI said...

Entah lah Syima..dunia pelan kejam dgn angkara manusia itu sendiri...Byk yg lupa pada Allah...tu yg byk jenayah..Dosa..Maksiat...etc...tunggulah bala Allah nnti...x lepas yg berlalu kejam..Moga doa kita agar Allah membantu kita d dunia & akhirat..MIN..