Followers

Saturday, March 23, 2013

Nikmati nasi mendy..

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 6:30 PM
Assalamualaikum..anda pernah tak makan nasik mendey atau senang cakap nasik arab..ksyima ngan famili selalu pi makan kat satu restoran arab di sungai petani..dekat dengan kedai bahan kek sayang tu..sedap betul nasik arab dari restoran ni .. mula mula dulu ksyima tak makan maklumla daging kambing..hangat kan..takut darah naik..sedangkan Nabi Muhammmad S.A.W sukan makan kambing kan..dulu dulu tak  berani tengok saja suami dan anak anak makan..
 nasik mendy
 
daging kambing yang dimasak sangat lah lembut dan sedap..dan daging tu kena cicah dgn air asam yg disediakan..uhhhh sedapnya..teringin pula nak pegi lagi..
 
 
suami ksyima suka makan dengan barbican ni atau bersama kopi pekat atau pun teh..barbican  ni sangatlah masam rasanya....memang la best nasik arab kat restoran ni sebab kambing tu tak berbau langsung..
 

0 ulasan: