Followers

Sunday, April 28, 2013

gambar kek tertunda akibat malas berbelog...

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 1:15 PM
Assalamualaikum..dah lama ksyima tak hupdet blog ni..malas betul dengan di tambah sibok hal keja pjbt,,adoii hidup perlu diteruskan...
nak cakap hal pjbt cikit boleh kot no...kita ni kalau lama lama kat satu tempat,,orang pun dah tak suka kita gamaknya....kena beralih arah rasanya..dah 5 tahun disini..dulu ksyima pikir lagi lama lagi bagus sebab saling kenal mengenali,,lagi faham,,..tpi lagi lama kita lagi orang tak suka kot no..
cukup la takat tu no kita kongsi,,jom la kita tengok gambaq kek pulak..triffle ni ada adik tu oder dri johor melalui phone sj..n kawan adik ni mai ambik di rumah..surprise utk kawan la kiranya ni..



                                                 triffle strawberry



triffle ni..lapisan bawah kek,,lapisan ke dua kastad,, lapisan ketiga jelly strawbery..(halal punya ya)..dan lapisan atas sekali buah2an..

cubalah sedap tau...sebiji hanya RM 37.00 sj


0 ulasan: