Followers

Friday, September 20, 2013

oder dari cgu2 praktikal sek bagan ajam..

Dicatat oleh SyimahomemadeCakes at 6:39 PM
Assalamualaikum..kak syima dapat call dari seseorang mintak hantar kek esok katanya ke sekolah bagan ajam..jam 9.00 nak makan..adik ni..boleh di panggil anak ni,, baya baya anak kak syima sj,, nak kan kek batik dan serimuka pulut hitam,,kak syima rasa kesian juga,, wpun shot notis,, kak syima buat juga semalam berjaga hingga pukul 3.00 pagi siapkan kek untuk adik2 ni,umur 20an,, muda2 lagi nih,,kak syima cuti jumaat hari ni,,pagi tadi dah hantar kek2 ni kt adik2 ni, semuanya 4 orang..
 
harap adik2 ni semua suka ya dgn kek ksyima,,nanti jngan lupa oder lagi tau..
tapi adik2 tu semua org jauh ksyima dah berkenalan tadi,,johor,parit buntar,,mana lagi ya..

oklah kita tengokla pulak mcm mana rupa kek yang di oder oleh bakal cikgu2 tu..

 
serimuka pulut hitam..yang laris dipasaran,,
 
1 loyang 10 x 10 ni hnya RM 38.00
 
cepat siapa2 yang tak rasa lagi boleh oder..sedap nihhh..
 
kamera gedabak rosak masa nak snap gambr ni,,pakai kamera hp pun jadi la noo..
 
satu lagi yang adik2 cgu2 praktikal tu oder ialah..
 


 
ni la namanya..kek batik..
 
yang ni pulak..1 tray 14 x 14 = 40.00
 
siapa nk oder sms atau call kak syima ya..0195177937
 
 
 
 
 


 

0 ulasan: